ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ نوعی  بازاریابی می باشد که فرد برای بازاریابی از ایمیل استفاده می کند تا اطلاعات محصول و خدمات خود را به دیگران انتقال دهد.از دیگر اهداف این نوع بازاریابی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. تبلیغ برای شرکای خود (شرکت ها و کمپانی ها)
  2. داشتن ارتباط با مشتریان قدیمی خود برای حفظ وفاداری آنها

 


ایمیل مارکتینگ
 

مزیت های ایمیل مارکتینگ

 

  • کاهش هزینه های بازاریابی

     

شما در برخی از روش های بازاریابی باید هزینه های زیادی را پرداخت کنید تا بتوانید بازاریابی خود را انجام دهید اما بازار یابی به وسیله ایمیل مارکتینگ هزینه ی زیادی نداشته و از طرفی بازگشت سرمایه ی خوبی دارد. هزینه های پرداختی شما در این نوع از بازاریابی شامل خرید یک پلتفرم ارسال ایمیل و استخدام یک فرد برای مدیریت ارسال ایمیل هایتان می باشد.

 

  • تحلیل آسان و انعطاف پذیری بالا:

     

با توجه به پلتفرمی که شما تهیه می کنید می توانید اطلاعات دقیقی را از ایمیل های ارسالی خود و همچنین باز خورد آن بدست آورید از طرفی امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید ایمیل های خود را ویرایش کنید.

 

 

معرفی ابزار های مناسب ایمیل مارکتینگ

 

  • Mail Chimp

این ابزار یک ابزار پر طرفدار در زمینه ایمیل مارکتینگ می باشد و امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.نمونه هایی از امکانات آن به شرح زیر است.

  1. ثبت 2000 مخاطب
  2. ارسال 14.000 ایمیل در ماه
  3. داشتن ردیاب تعاملات ایمیلی
  4. ایجاد لیست مخاطبین

 

  • MailJet

این ابزار هم یکی از ابزارهای محبوب در زمینه ی ایمیل مارکتینگ می باشد.از ویژگی های بسیار خوبی که این ابزار در اختیار شما می گذارد این است که شما می توانید برنامه هایی که خود برای ارسال ساخته اید را با این اپلیکیشن ادغام کنید. در واقع این ابزار مجموعه ای از API های خود را برای ادغام با اپیکیشن های دیگر در اختیار افراد قرار میدهد.